دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, توسط من |

 

خدایا بر لبم لبخند اگر باشد

درون سینه اندوهی فراوان است

خوب می دانی، که این لبخندهای تلخ

به کامم هیچ شیرینی نمی بخشد

خداوندا تو آگاهی ز پندارم

وز آنچه من من نمی دانم

ز احوالم، وز آنچه می گدازم از درون سینه آگاهی

خداوندا ،

غمم، دردم، نیازم، بی قراری های هر روز و شبم را نیز می بینی

قرار بی قرارهای من را نیز دانی چیست؟

اگر زین ابتلا سر برنیفرازم!!!

خدایا سخت می ترسم،

تو می دانی بر انچه داده ای هرگز نمی نازم

وگر دستان پرمهرت پناه این دلم سازی نمی بازم

خداواندا تو میدانی که طاقت بیش ازینم نیست

و دیگر با غم دوری نمی سازم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: