دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, توسط من |

دلم تنگ شدم خدا.این چه رسمیه این چه مدلیه که ادم یهو دلش میگیره.

خدایا بخیربگذرون اوقاتمو

علی جان

خانه ام چاه ندارد            دلتنگی هایم را               زیردوش حمام میبرم                   

بغضم را

میان شرشر آب داغ می ترکانم         تاهمه فکرکنند          قرمزی چشمانم

                                                                                        از دم کردن حمام است.

خداجونم تنهام نذارحتی یه لحظه خاهش میکنم.

خدایا   داشتم فکرمیکردم اگه ایمان نبود  ادم چه شکلی میشد؟اگه تونبودی ما چطو..........اصلاما نبود.خدایا حالاکه هستی منم هستم پس   بیا باهم باشیم.قبولم کن/

دوستت دارم

امضا:یه پشیمون

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: