دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, توسط من |

0به2 باختم

من بازم0 شدم وتو2

باختم

باختم اما زندگی ادامه داره وقول میدم توروبه 0 برسونم ومن

من مهم نیست چند بشم مهم اینه که توروشکست بدم/

 

منتظرباش/این جریان بین من وتو ادامه داره تاپایان عمره من



نظرات شما عزیزان:

تنهای شب
ساعت23:43---16 فروردين 1391
خیلی چیزها گفتیم.
بعضیاشونو کتمانش کردین...
عادت همه ادماست...
همه یه نقابی روی صورتشون دارن...حتی وقتی نمیبینیمشون و فقط صداشون و شاید حتی نوشته هاشونو میخونیم باز با نقاب ارتباط برقرار میکنن...
من هم از این قافله مستثنی نیستم...

بنظرم عاشقی دلشکسته‌این که پناهتون،پناه خدا شده...
ایشالا پازل دلتون رو خدا براتون بچینه...
به امید حق...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: