دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, توسط من |

 

تاحالا شده دلتون براچیزی بتپه که ندیدید؟تاحالا عاشق چیزی بودید که ندونید چه رنگیه؟چه بوییه؟

تاحالاشده دلتون رو یکی ببره جایی که هیچی ازش نمیدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سخته.عجیبه.وحشتناکه.

هم دوس دارم بدونم چه طوریه؟هم دوس دارم برم ودل بدم.دوس دارم برم وبرنگردم.دوس دارم پیششون باشم

اقا اصلا دیونه شدم.دیونه چیرو خدا میدونه؟من نمیدونم

میخام برم ورو زمین نباشم

شنیدم اونجا اسمونش بازمین یکی شده.شنیدم وقتی داری راه میری انگار تواسمون داری راه میری

هرجاسرک کشیدم همه ازعشقشون گفتند.ازعشقی که دیدندوچشیدند.ازعشقی که دلشون رو برده

ازعشقی که دلی براشون نذاشته.گفتند از هوای اونجا.گفتند صدای بال فرشته رو اونجامیشه شنید.گفتند غم غربت اقارو اونجا میشه دید.گفتند تانری نمیفهمی.همه گفتند اونجا خاکش بوی غربت میده.گفتند همه چشمشون به اسمون خیره است.گفتندمثل دریاست اخرش معلوم نیست.گفتند بوی خاک نم خورده ازاشک دلتنگی اونجاپیچیده.هرکی یه چیزی گفت وگفت وگفت وگفت ورفت ودل منوبرد.کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم

نمیدونم   منم یه شب تاریک میخام.یه شب بااسمون پرستاره که بتونم ستاره هاشو بچینم. یه اسمون میخام باستاره که بتونم بذارم روسجادم واسمونم بشه عبادتگاه.منم میخام یه زمین که خالی ازهیاهو باشه.منم میخام ببینم.میخام صدای بال فرشته روبشنوم.منم میخام  بوی نم روتوفضا احساس کنم.



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت18:20---27 اسفند 1390
عمری با حسرت و انده زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران
باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم
.
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،... رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
.
سال نو مبارک


paras
ساعت15:58---27 اسفند 1390
برا من همش اتفاق افتاده اگه بدونی چقدر سخته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: