دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, توسط من |

سلام

مرسی ازدوستای گلم ک برام نظرمیذارندو راهنماییم میکنند.انشاالله هم خودم هم وبلاگم بهترین باشیم .والبته شما

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

دلت که گرفت به آقا سلام بده.

.هـــــو الحـــــےّ



دلت که گرفـــت

تا کربــــلا راهـــــے نیست

شش ســمت ِ دلـــت را بــه ســمت ِ شــش گــوشــه کــن

چـــشـم فـــــرو بند

دســـت بر سیــنــــه بــگذار

و

لــــــب گــــشا ...

الــســـــلام علـیــــــک یا عطشــــــان

√ زیارت قبــــــول کـــــربلایے
 

بعضی جوابای حال ادمو سرجاش میاره

خدایا ! دلم باز امشب گرفته

بیا تا کمی با تو صحبت کنم

بیا تا دل کوچکم را

خدایا فقط با تو قسمت کنم

***

خدایا! کمک کن

که پروانه شعر من جان بگیرد

کمی هم به فکر دلم باش

مبادا بمیرد



***

خدایا! دلم را

که هر شب نفس می کشد در هوایت

اگرچه شکسته

شبی می فرستم برایت
 

 

ممنون منو بی بهره نذارید ازلطف خودتون

خدایارتون باشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: